Rezerwacja dokonana za pośrednictwem internetowego formularza rezerwacyjnego, jest rezerwacją wstępną, niepotwierdzoną. Warunkiem ostatecznego potwierdzenia rezerwacji, jest wpłata 30% wartości zamówionych usług, w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji, na podany numer rachunku bankowego:
Anulowanie rezerwacji:
- na 60 dni (i więcej) od daty planowanego przyjazdu – rezygnacja bezkosztowa
- do 60 dni od daty planowanego przyjazdu – potrąca się opłatę manipulacyjną w wysokości 20% wartości rezerwacji
- poniżej 30 dni od daty planowanego przyjazdu – potrąca się opłatę manipulacyjną w wysokości 30% wartości rezerwacji
Pozostała należność zostaje zwrotnie przelana na konto, z którego dokonano wpłat.
W przypadku potwierdzonych wypadków losowych, kwota zwrotu zostaje ustalona indywidualnie.
Informacje dodatkowe:
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 17.00, a kończy o godzinie 10.00.
- W cenę pokoju, w przypadku pobytu standardowego, wliczone jest: korzystanie z basenu odkrytego z podgrzewaną wodą (od maja do września), internet bezprzewodowy gwarantowany w wyznaczonych miejscach (w recepcji głównej w budynku MONSUN) oraz atrakcje zgodnie z planem realizowanym przez animatora (od czerwca do września).
- Opłaty miejscowe, nie są wliczone w cenę skierowania i pobierane są przez recepcję przy zameldowaniu, płatne wyłącznie gotówką – zgodnie z cennikiem Urzędu Miasta.
- Opłata za miejsce postojowe – 10 zł/doba.
- Wyjeżdżając do obiektu prosimy o zabranie: dowodu osobistego, dowodów wpłat. Bez posiadania wymienionych dokumentów, mogą pojawić się trudności z zakwaterowaniem, o ile należne wpłaty nie wpłynęły w terminie.
- Świadczenia rozpoczynają się obiadokolacją w dniu przyjazdu i kończą śniadaniem w dniu wyjazdu (dotyczy Gości z wykupionym wyżywieniem).
- Dziecko do 3 lat bez świadczeń (bez zapewnienia oddzielnego miejsca do spania) do 7 dni – 119 zł/pobyt, powyżej 7 dni – 238 zł (opłata stała)/pobyt.
- Nie odpowiadamy za: 1. usługi niewykorzystane w czasie trwania pobytu, 2. przedmioty wartościowe, m.in.: zegarki, aparaty fotograficzne, kamery, biżuterię i inne wartościowe przedmioty nie oddane do depozytu, 3. pozostawione na terenie samochody, motocykle i inne pojazdy, 4. rzeczy osób nie będących zameldowanymi w hotelu.
- Wszelkie reklamacje załatwiane są podczas pobytu.
- Goście odpowiadają za szkody powstałe z ich winy i zobowiązani są do ich naprawienia podczas pobytu oraz do przestrzegania przepisów BHP i p-poż. oraz regulaminu pobytu.
- Zwierzęta domowe są akceptowane w domkach campingowych oraz pokojach na parterze w budynku ZEFIR – za dodatkową opłatą 25 zł/doba/zwierzę.
- Recepcja obiektu LECH Resort & Spa, czynna jest całą dobę (sezon wysoki). Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (59) 866 13 42.
- Centrum SPA czynne jest codziennie od godziny 08.00 do 15.00 poza sezonem wysokim i od 8.00 – 20.00 w sezonie wysokim. Zabiegi wchodzące w skład PAKIETÓW, połączonych z odnową biologiczną, rezerwowane są automatycznie. Dodatkowe zabiegi należy rezerwować osobiście pod numerem telefonu (59) 866 13 42 lub 784 00 80 80.
- Jeżeli pobyt ma być rozliczony fakturą VAT, prosimy o podanie danych do jej wystawienia, przy dokonywaniu rezerwacji.
- Dokonujemy meldowania Gości na podstawie dowodu osobistego lub paszportu.
- Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Ośrodek nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu oraz za błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
- Ani my, ani też firma obsługująca serwis rezerwacji online, nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność systemu, wynikającego nie z naszej winy i innych czynników niezależnych.
Dane osobowe:
W trakcie dokonywania rezerwacji, osoba rezerwująca wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
Rezerwacje
Dokonując wpłaty z tytułu rezerwacji, akceptujecie Państwo regulamin obiektu.
Rezerwacje telefoniczne
tel/fax biuro: 59 / 866 13 42 (8.00-16.00),
kom. 664 226 845
recepcja 59 / 866 13 34
e-mail: info@lechresortspa.pl
LECH Resort & Spa, ul. Brzozowa 18,
84-360 Łeba
Konta bankowe:
Wpłaty krajowe BANK PEKAO S.A.
Nr. konta: 36 1240 3800 1111 0000 4461 0331
Wpłaty międzynarodowe
SWIFT: PKO PP LPW
BIC PL. 27 1240 3800 1978 0010 1057 5205